مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک

وقتی که در امتداد خیابان شلوغ خوسان راه می روید ، در کوچه های آن رستوران ها و کافه ای زیادی را می بینید که با فضایی بزرگ و غذاهایی خوشمزه از شما پذیرایی خواهند کرد . یکی از بهترین کافی شاپ های بانکوک ، کافه فابیولس دیزرت است . کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک حیاطی بسیار زیبا دارد که همین باعث جذب بسیاری از رهگذران و گردشگران تور تایلند می باشد .

کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک

ادامه مطلب را ببینید

اگر این کافی شاپ را انتخاب کردید ، در بدو ورود فضای داخلی بسیار زیبای آن نظر شما را به خود جذب می کند . فضای داخلی کافی شاپ به صورت کلاسیک طراحی شده است . برای تزئین داخلی کافی شاپ از رادیو ضبط های بسیار قدیمی استفاده شده است . بر روی در و دیوار کافه تابلوهای سیاه و سفید تزئین شده است که محیطی جذاب و زیبا را به وجود آورده است . کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک دارای اینترنت وای فای رایگان است . اینجا یکی از مکان های مورد علاقه دانشجویان است که در آرامش بر روی مقاله هایشان کار می کنند . شما نیز می توانید در کمال آرامش ایمیل هایتان را چک کنید .

کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک

مکانی بسیار زیبا ، کارکنان خوش برخورد و قهوه و دسرهای فوق العاده خوشمزه از عوامل محبوبیت این کافی شاپ هستند . اینجا مکانی بسیار مناسب برای فرار از شلوغی و سروصدای خیابان خوسان است . قهوه های ویژه همراه با کیک های خوشمزه خاطره ای شیرین از سفر به بانکوک برایتان رقم خواهید زد . به جرات می توان گفت در این کافه می توانید طعم بهترین کیک شکلاتی تایلند را بچشید . این کافی شاپ از ساعت 14 تا 23.45 باز است .

کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک

کافی شاپ فابیولس دیزرت بانکوک

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده