مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای سفر به مشهد

مشهد پایتخت معنوی و دومین شهر بزرگ ایران . این شهر از دیرباز به دلیل وجود حرم مبارک امام رضا (ع) ، امام مهربانی ها ، همواره مورد توجه مسلمانان سراسر دنیا بوده است . امروزه این شهر اولین شهر گردشگری و شلوغ ترین شهر ایران می باشد . با مطالعه راهنمای سفر به مشهد – Mashhad travel guide – اطلاعات کاملی را برای سفر با تور مشهد کسب خواهید کرد .

چه زمانی به مشهد برویم ؟

مشهد چون شهری زیارتیه ، زمانی که تعطیلات باشه اکثر ایرانیا راهی این شهر میشن و ترافیک به اوجش میرسه . مخصوصا در ایام نوروز . بنابراین نوروز و یا تابستان زمان خوبی برای سفر به مشهد نیست . بهترین فصل سفر به مشهد ، بهار و پاییزه چون که در این فصول جمعیت زائران کمتره ، هتل ها ارزن تر ، ها تمیزتر و ترافیک کمتره . مهر ، آبان ، فروردین و اردیبهشت

در فصول بهار و پاییز هتل ها ارزانتر، هوا مناسبتر و ترافیک کمتر است، مگر در تعطیلات نوروز و ایام و مناسبت های مذهبی. به طور کلی بهترین زمان سفر به مشهد مهر و آبان و فروردین و اردیبهشت می باشد.

راهنمای سفر به مشهد

ادامه مطلب را ببینید

در مشهد کجا اقامت کنیم ؟

گردشگران زیادی از تمام نقاط ایران به مشهد سفر می کنند . این شهر مکان های بسیاری برای اسکان زائران فرام آورده است . این مکان ها پاسخگوی هر نوع سلیقه و هر وضعیت مالی می باشد . اگر به مشهد سفر کردید ، در راهنمای سفر به مشهد چند انتخاب برای اسکان معرفی شده که با توجه به وضعیتتان می توانید انتخاب کنید .

  1. هتل های مشهد

    در مشهد بیش از 150 هتل وجود دارد . از هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره لوکس . هتل درويشی ، هتل هما 2 ، هتل قصر و  هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره و لوکس به شمار می روند و قیمت بالایی دارند . هتل سینور هتلی چهار ستاره است ولی سطح قیمتش متوسط دارد .  از هتل های 3 ستاره مشهد با قیمت مناسب هم می توان هتل خانه سبز ، سروش و پارمیدا را نام برد .

    هتل قصر مشهدهتل قصر مشهد
  2. هتل آپارتمان های مشهد

     : در مشهد بیش از ۲۹۰ هتل آپارتمان وجود دارد . اگر اقامت در هتل آپارتمان را ترجیح می دهید ، هتل آپارتمان اسپینو و متل پارسیان توریست توس انتخاب های مناسبی هستند و قیمت هایشان در حد هتل سه ستاره است .

  3. مهمانپذیرهای مشهد

    بیش از 200 مهمانپذیر در مشهد وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع خدماتشان قیمت های متفاوتی دارند .

  4. پایگاه اسکان فرهنگیان

    در مشهد فرهنگیان عزیز می توانند با ارائه کارت شناسایی از این پایگاه ها استفاده کنند . لازم به ذکر است در ایام شلوغی ، این مکان ها پر از جمعیت هستند .

  5. کمپ زائر

    برای کسانی که می خواهند برای اقامت هزینه نکنند و یا مدت کوتاهی در مشهد اسکان می کنند ، کمپ هایی در نظر گرفته شده است . می توانید با مراجعه به سایت شهرداری مشهد اطلاعات کلیه مکانهای اقامتی مشهد را ببینید . 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده