مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هیجانی فراموش نشدنی در گاردالند ایتالیا

گاردالند

Gardaland

مجموعه گاردالند که شامل گاردالند (Gardaland)، زندگی دریایی گاردالند (Gardaland Sea-Life) و هتل گاردالند (the gardaland Hotel) است، یک پارک تفریحی در شمال شرقی ایتالیا و ساحل شرقی دریاچه گارداست که در 19 جولای 1975 تاسیس شده است. این پارک برای بچه‎ها در هر سنی مناسب است. در این پارک آبی، گزینه‎های زیادی برای تفریح وجود دارد. سرسره، قایق‌های بادی و استخرهای جورواجور. مطمئناً بزرگترها نیز در چنین جایی حوصله‏ شان سر نخواهد رفت.

imagesمساحت کل مجموعه gardaland که از مراکز تفریحی ایتالیاست، 445,000 مترمربع است، در حالی که پارک 200،000 مترمربع مساحت دارد. این پارک هر ساله نزدیک به 3 میلیون بازدیدکننده دارد. در ژوئن 2005 این پارک در رده پنجم ده پارک برتر جهان رتبه بندی شد و در حال حاضر هشتمین پارک محبوب اروپاست. در سال 2006 این پارک به شرکت Merlin Entertainments واگذار شد. جاذبه های اصلی پارک؛ ماموت Mammut، جنگل ریپدز Jungle Rapids، فرار از آتلانتیس Fuga Da Atlantide، گردباد آبی Blue Tornado، رامسس Ramses، رپتور Raptor و سیاه چاله Oblivion هستند. سیاه چاله در 28 مارس 2015 افتتاح شد.

imaesپارک gardaland بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری‌های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین‌شده زیبا، مجسمه و پیکره‌های با شکوه است. بازدیدکنندگان از این پارک زیبا، می‌توانند در هتلی قلعه مانند اقامت کنند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه‌های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی نموده است. با تور اروپا و یا تور ایتالیا سفر کنید و از مراکز تفریحی اروپا لذت ببرید.

گاردالند

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده