مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان

Micam

 

یکی از نمایشگاه های اروپا که طرفداران بسیاری دارد، نمایشگاه کفش میلان است. نمایشگاه کفش میکام یک نمایشگاه بسیار مهم بین المللی است این نمایشگاه هر دو سال یک بار در میلان، پایتخت مد دنیا و در مرکز نمایشگاهی مدرن روهو فیرا برگزار می شود. در این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۷ فوریه ( ۲۵-۲۸ بهمن ) به مدت ۴ روز برگزار می شود، محصولاتی چون کفش های شیک و زیبا، با طرح های متنوع زنانه ، مردانه و بچه گانه نمایش داده می شوند.
نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان

images نمایشگاه کفش در محوطه ای حدود ۷۰۰۰۰ متر مربع برگزار می گردد که میزبان ۱۶۰۰ شرکت خواهد بود که ۱۰۰۰ شرکت ایتالیایی خواهند بود و ۶۰۰ غرفه به شرکت های خارجی اختصاص داده شده است و در مجموع نماینده ی ۳۰ کشور دنیا در آن شرکت خواهند کرد. با حضور ۴۰۰۰۰ بازدیدکننده که تقزیبا نیمی از آنها خارجی بوده اند این نمایشگاه نقش مهم خود را در ارائه ی طرح های جدید و مد روز کفش در دنیا به اثبات رسانده است. همجنین این نمایشگاه قطعاً فرصتی مناسب برای تجارت و برقراری روابط بازرگانی خواهد بود.

نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان

images_1نمایشگاه میکام میلان همان فرصتی است که خریداران واقعی نباید از دست بدهند، چرا که همان جایی است که آنها شاهد آخرین پیشرفت های بین المللی و همجنین ایتالیا در مد و کفش خواهند بود. بسیاری از شرکت های مهم، همچون Alvino و Aka Art Advanced Kit و دیگر شرکت های مهم در صنعت چرم، محصولات چرمی، مد و سبک زندگی نیز در این نمایشگاه شرکت می کنند. کفش های شیک با طرح های روز دنیا از برند های نام آشنا و مشهور به همراه قالب های کفش، کفی کفش و پاشنه کش ها در این مجموعه به نمایش گذاشته می شوند. همچنین کیسه های مخصوص کفش ها نیز وجود دارند. با تور اروپا و یا تور ایتالیا سفر کنید و در بهترین نمایشگاه های ایتالیا شرکت کنید.

نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان

نمایشگاه کفش میلان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده