مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری در اروپا

مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری در اروپا

Best Affordable Destinations in Europe

اروپا یکی از گران قیمت ترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می رود. اما بالا بودن نرخ ارز و هزینه ها شامل سراسر قاره اروپا نمیشود. براساس تجزیه و تحلیل متخصصان و نظرسنجی از گردشگران ۱۲ شهری را که جزو بهترین نقاط کم هزینه در اروپا تعیین شده اند را برایتان نام خواهیم برد. با تور اروپا به این شهرهای زیبا سفر کنید.

۱ پراگ Prague

پراگ یکی از شهرهای مرفه و شلوغ اروپاست که در حال حاضر بیش از هر زمانی گردشگر به خود جذب می کند. قیمت ها در این شهر به سرعت بالا می رود اما پیدا کردن مسکن و محل اقامت بیش از هر شهر دیگری مقرون به صرفه است، به خصوص اگر در زمستان به آنجا سفر کنید. همچنین هزینه ورودی های مکان های دیدنی و موزه های پراگ بسیار کم است ولی غذا و نوشیدنی ارزان قیمت پیدا نخواهید کرد.

پراگ

پراگ

۲- بوداپست Budapest

بوداپست یکی از زیباترین شهرهای اروپایی به شمار می رود. این شهر بزرگ با داشتن هتل ها و غذاخوری های بسیار زیاد و کم هزینه خود به گردشگران اجازه می دهد که طعم واقعی مجارستان را بدون داشتن کارت اعتباری بچشند.

بوداپست

بوداپست

۳- لیسبون Lisbon

مرکز پرتغال هرچیزی را که شما از اروپا انتظار دارید با هزینه های کم به شما ارائه می دهد. می توانید در یک هتل درجه یک اقامت کنید و در رستوران های خوب بدون نگرانی از هزینه غذایتان را میل کنید.

 لیسبون

لیسبون

۴- استانبول Istanbul

استانبول، شهری دو تکه میان آسیا و اروپا، نمایشی همیشگی‌ از فرهنگ، سنت و تاریخ ترکیه را در کنار زیبایی‌های امروزی‌اش اجرا می‌کند. استانبول یکی از شهرهای اروپایی است که جاذبه های بسیاری دارد. مسکن مقرون به صرفه و ارزان در این شهر بسیار است.

استانبول

استانبول

۵- بارسلونا Barcelona

بارسلونا یکی از شهرهایی است که طیف گسترده ای از موزه ها ، بازارها و کلیساها دارد. با افزایش گردشگران به این شهر تقریبا قیمت ها افزایش یافته است. اما نرخ هل ها و مسکن در مقایسه با بسیاری از شهر ها پایین تر است.

بارسلونا

بارسلونا

۶- کراکوف Krakow

کراکوف با داشتن بیش از ۷۵۰ سال تاریخ ی یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی اروپا است و در سال ۲۰۰۰ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شده است و بخش مرکزی آن نیز در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است. این شهر برای مسافرانی که قصد دارند هزینه های کمی پرداخت کنند بسیار مناسب است. هزینه هتل ، رستوران و شب زنده داری ها در این شهر کم است.

کراکوف

کراکوف

۷- کرت Crete

کرت، بزرگ‌ترین جزیره یونان است؛ کرت بدلیل زیبایی طبیعی اش معروفیت خاصی دارد. چشم اندازهای این جزیره، گستره های کوهستانی، غارها، تنگه ها و سواحل متعدد با شن های وسوسه انگیز را شامل می شود. هزینه سفر و اقامت در این شهر مناسب است .

کرت

کرت

۸- برلین Berlin

برلین، بزرگ‌ترین و از نظر تاریخی مهم‌ترین ایالت آلمان است. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر در حال حاضر، آن را به یکی از مهم‌ترین مراکز جلب گردشگر تبدیل کرده‌است. هزینه تفریحات حمل و نقل در این شهر به نسبت دیگر شهرهای اروپایی چون پاریس و رم کمتر است.

برلین

برلین

۹- دوبرونیک Dubrovnik

دوبرونیک یک شهر تاریخی در ساحل دریای آدریاتیک و در جنوب کرواسی واقع شده است. این بندر مروارید آدریاتیک لقب گرفته و یکی از مراکز توریستی مهم کرواسی می‌باشد. سفر به دوبرونیک واقعا مقرون به صرفه است و سفری به یادماندنی بدون داشتن نگرانی از هزینه ها را برایتان رقم خواهد زد.

دوبرونیک

دوبرونیک

۱۰- والنسیا Valencia

والنسیا، یا به قول اسپانیایی‌ها بالنسیا، سومین شهر مهم این کشور بعد از مادرید و بارسلوناست؛ شهری اشرافی، قدیمی و زیبا که مرکز استان والنسیا نیز به شمار می‌رود. قیمت ها در این شهر به طور قابل توجهی از سایر شهرهای اروپایی پایین تر است.

والنسیا

والنسیا

۱۱- تسالونیکی Thessaloniki

تسالونیکی، شهر دوم یونان، یکی از مقاصد توریستی برتر یونان به شمار می رود. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است. نرخ هتل و اقامت در این شهر بسیار مقرون به صرفه است.

تسالونیکی

تسالونیکی

۱۲- دالماتیا Central Dalmatia
دالماتیا منطقه‌ای در ساحل شرقی دریای آدریاتیک است که تقریباً تمام آن در کرواسی امروزی واقع شده است. سواحل پاک، مکان های تاریخی و شرایط آب و هوایی خوب در فصل تابستان و هزینه های پایین ، باعث شده است که دالماتیا به یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا تبدیل شود.

دالماتیا

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده