مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل های برتر در بانکوک

تایلند کشوری است که از دارای هتل های بسیار خوبی است . هتل هایی که جوابگوی هر نوع سلیقه ای از گردشگران تور تایلند می باشند . شهر بانکوک یکی از شهرهای معروف تایلند است که میزبان بسیار از ایرانیان هستند . در ادامه با ما همراه باشید تا 5 هتل برتر در شهر بانکوک را معرفی کنیم . 

1. هتل سنتارا گرند بانکوک

هتل گرند ساخومویت بانکوک، با امکانات یکی از هتل های 5 ستاره تایلند ، با موقعیت فوق العاده در یکی از خیابان های خلوت و مسکونی، در جاده ساخومویت واقع شده است. گرند هتل بانکوک، با فاصله کمی از فروشگاه های بانکوک، مراکز تجاری و مراکز تفریحی بانکوک، بهترین گزینه برای اقامت گردشگران تور بانکوک در این شهر پر هیاهو می باشد.

 

2. هتل لبوا بانکوک

هتل لبوئا ات استیت تاور بانکوک، به دلیل چشم انداز نفس گیر رستورانی که بر فراز پشت بام هتل قارا دارد، یکی از معروف ترین هتل های بانکوک به شمار می رود. هتل لبوآ بانکوک در نزدیکی قطار هوایی BTS و ترمینال کشتی تاکسین قرار دارد و به میهمانان فضای داخلی شیک و لوکس و امکانات رفاهی ارائه می دهد.

 

3. هتل بایوک اسکای بانکوک

هتل بایوک اسکای در بانکوک یکی از آسمان خراش های 88 طبقه ای ، بزرگترین ساختمان در کل تایلند به شمار می رود، و دارای امکانات تفریحی دسته یک برای سرگرم نمودن میهمانان گرامی می باشد. این هتل بایوک اسکای واقع در قلب منطقه پراتونوم، محل مناسبی است برای افرادی که علاقمند به خرید هستند. 

 

4. هتل نووتل بانکوک

هتل نووتل پلونشیت ساخومویت بانکوک، یک هتل مدرن و شیک در چند قدمی خط  BTS می باشد. این هتل نووتل بانکوک، بهترین موقعیت را داراست زیرا در منطقه تجاری پلونشیت و رستوران های معروف و تفریحات شبانه بانکوک قرار دارد. تمامی اتاق های هتل نووتل با یک دکوراسیون ترکیبی از فرهنگ غرب و تایلند و تجهیزات و امکانات رفاهی درجه یک، در اختیار میهمانان می باشد.

 

5. هتل برکلی بانکوک

هتل برکلی در بانکوک دارای 765 اتاق می باشد که دسترسی به مراکز خرید در منطقه پراتونوم را فراهم می سازد. امکانات رفاهی این هتل به اندازه تعداد اتاق ها متنوع می باشد. این هتل در نزدیکی جاده راه آهن قرار دارد. اتاق های مجهز و مبله هتل برکلی دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند و دکوراسیون منحصر به فردی را دارا می باشند.

 منبع:

http://apex-2020.blogfa.com/

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده